Ana içeriğe atla

En İyi 14 Render Programı

Konuyu okumaya başlamadan önce BURAYA TIKLAYARAK orjinaline göz atın. Video tasarımcı kişilerin veya video düzenleme yapmak isteyen kişiler için program seçimi çok önemlidir. Video animasyon için ilk yapılması gereken iş programın seçimi işlemidir. En iyi render programları konusunu derleyerek, aklında soru işaretleri bulunan kişilerin soru işaretlerini gidermeye çalıştık. Program listesi sayfanın sonunda yer almaktadır fakat 5 bölümden oluşan bu yazıyı okumanızı tavsiye ederiz. Video işine başlayacaksanız veya zaten yapıyorsanız, 5 dakikanızı okumaya ayırmanız hayati önem arz etmektedir. Amacınıza en iyi hizmet edecek programı seçmek, video oluşturmanın %50'si demektir. En iyi render programları nı kendinize göre seçmeniz gerekir. 1. Render Nedir? Render, bilgisayar ortamında çizilmiş ve tasarlanmış olguları işleyip video veya resme dönüştürmektir. Tasarım başlı başlı bir iş olduğu için, genellikle tasarım aşamalarında ince render ayarlamaları yapılmaz. Hem tasarım yapıp he

Tanıtım Videosu Yapma

Ürün satarak iş yapanların en başarılı sonuçları alabilmeleri için tabi ki iyi bir reklama ihtiyaçları vardır. Bu reklamlar genelde video şeklinde hazırlanır. Çünkü videoların bu şekilde hazırlanması daha çok dikkat çeker. Bu şekilde daha çok kişiye ulaşabilir ve ilgi çekici videolarla ilgiyi kolaylıkla çekebilirsiniz. Sizlerde ürünleriniz için tanıtım videosu yapma yolunu tercih edecekseniz sizleri sitemizde ki iletişim formunu doldurmaya davet ediyoruz. İletşim formunu doldurun ve gönderin. En kısa sürede tarafınıza dönüş sağlayacağız.

https://www.tanitimvideo.net/tanitim-videosu-yapma 

Tanıtım Videosu Yapma Örneği

https://www.youtube.com/watch?v=on6e5L5XMXw

Tanıtım Videosu Yapma Fiyatları

iletişim için tıklayın

Tanıtım Videosu Nedir

Bir ürünün veya firmanın tanıtımı için en etkili şekilde geri dönüş almak istiyorsanız iyi bir tanıtım filmine ihtiyacınız vardır mutlaka. Hedef kitleye yönelik bir şekilde hazırlanan bu tanıtım videoları ürünlerinizin veya firmanızın tanıtımını yaparak satışlara olumlu yönde katkılar sağlayacaktır. Tanıtım videosu yapma yolu ile markanızın bilinirliği artacak ve daha çok kişiye hitap edeceksinizdir. İşte tanıtım videoları bu şekilde yaptığınız işte başarıya ulaşmada en büyük yardımcınız olacaktır.
Tanıtım videosu yapan firmalar

 Tanıtım Videosu Nasıl Yapılır

Tanıtım videoları aklınıza gelebilecek her şey için yapılabilir. Ürün tanıtımlarından şirket tanıtımınıza, okul, hastane ve hatta konut tanıtımlarına bile hazırlanabilir. Sizler ne için tanıtım videosu hazırlanmasını istiyorsanız onun üzerine video hazırlanır ve sizlere sunulur. Öncelikli olarak tanıtımını yapacağımız şey belirlenir ve bunun en iyi şekilde tanıtılması için görseller ve bunun üzerine olan resimler istenir sizlerden. Eklemek istediğiniz başka şeyler varsa bunlarda sizlerden alınır ve tanıtım videosuna dahil edilir. Yani tanıtım videosu yapma tamamen sizin isteğiniz üzerine şekillenir. Tanıtım videolarının etkili olması için çeşitli efektler ve etkileyici müzikler eklenebilir. Özellikle insanlar üzerinde daha çok etki yaratabilecek özellikler şarkılar ve görsellerdir. Onun için ürün tanıtım videolarında dikkat çekici müzikler kullanılması tanıtımı yapılan ürünün veya firmanın daha çok akılda kalmasını sağlar.

Tanıtım Videosu Yapma Süreci

Tanıtım videoları belki de ne çok geri dönüş sağladığımız alanlardan. Çünkü bildiğimiz üzere reklam her şeydir. Özellikle ticaret sektöründe kazanç sağlamak istiyorsanız bu kızışmalı ortamda mutlaka reklamınızı yapmanız şart. Tanıtım videosu yapma yoluyla rakiplerinizi geride bırakabilir ve  kazancınızı kolaylıkla artırabilirsiniz. Üstelik bu tanıtım videolarıyla sadece kazancınızı artırmış olmazsınız. Aynı zamanda markanızın da tanınırlığını artırmış olursunuz. Ki bu da aslında kazanç sağlama da sizi alıp götüren en büyük etkenlerdendir. Video hazırlama süreci ise şu şekildedir. Öncelikli olarak sitede bulunan videolara göz atabilirsiniz. Bu şekilde ne tarz bir video istediğinize daha iyi bir şekilde karar verebilirsiniz. Ne tarz bir video istediğinize karar verdikten sonra bunun ortalama fiyatı hakkında bir bilgi sahibi olmak istiyorsanız yine sitemizde bulunan fiyat hesaplama araçlarını kullanabilirsiniz. Ve en son olarak sitemizde bulunan iletişim formunu dolduruyorsunuz. Sitemiz sürekli aktif halde bulunduğu için tanıtım videosu yapma sürecinde gecikme yaşamanız mümkün değildir. Bütün bunlar dışında ben bunlarla uğraşmak istemiyorum diyorsanız sadece iletişim formunu doldurmanız da yeterlidir elbette. Sizlere geri dönüşü gün içerisinde sağlayıp bütün merak ettiklerinizin cevabını verebiliyoruz.
tanıtım videosu yapma

Tanıtım Videosunun Amacı

Tanıtım videoları reklamınızı yapmak için en etkili yollardandır. Eğer ki tanıtımınızı yapacak bir yol arıyorsanız bunu hiç düşünmeden tanıtım videosu yapma yoluyla sağlayabilirsiniz. Çünkü günümüzde artık neredeyse herkesin elinde bir akıllı cep telefonu var ve herkes buradan dikkatini çeken şeyleri açıp anında izleyebiliyor. Sizler tanıtım videosu yaparak kullanıcıların ilgisini bu şekilde çekebilir ve ürünlerinizin daha fazla kişi tarafından tanınmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik sadece ürün değil firmanız varsa firmanızın tanıtımını, konut satıyorsanız bu konutun tanıtımını ve hatta kafe, restoranlarınızın tanıtımını bile bu şekilde sağlayabilirsiniz.

Tanıtım Videosu Yapma Programı

Tanıtım videosu yapma programı olarak piyasada bir çok firma bulunmaktadır. Teknoloji devi Adobe’nin After Effects ve Premiere Pro programları kullanılabilir. Hazırlamış olduğumuz En İyi 10 Vİdeo Programı konumuza göz atabilirsiniz. Profesyonel görüntüler ve filmler bu iki programla gerçekleştirilebilir. Daha basit programla tanıtım videosu yapma işini gerçekleştirecek kişiler Edius uygulamasını kullanabilirler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Video Editleme

https://www.tanitimvideo.net/video-editleme/ Bütün  video editleme  işlerinizi yapıyoruz. Editleme yapmak istediğiniz videoyu bize gönderin veya sıfırdan bir video edit oluşturmak için bizimle iletişime geçin. Varolan bir  video üzerinde editleme işlemi  gerçekleştirilecekse aşağıda bulunan fiyatlar değişebilir. Aşağıda bulunan iletişim formundan detayları bize aktarın ve videonun web adresini(linkini) gönderin. Detayları inceleyeceğiz ve size geri dönüş yapacağız. Örnek  video editleri  için iletişim formunun alt kısmına bakabilirsiniz. Video Editleme İletişim Formu İletişime geçmek için buraya dokunun. Video Editleme Örnekleri Bunlar sadece örnektir. Dileğidiniz şekilde video edit veya montaj işlemleri yapabiliriz. İlk videoda sol tarafta montaj yapılmamış görüntü, sağ tarafta ise editleme işleminden sonraki görüntü bulunmaktadır. Video Editleme Fiyatları Video editleme fiyatları değişebilir. Buradaki fiyatlar temsili olabilmektedir. Fiyatları görmek için

Kişi Tanıtım Videosu

Kişi Tanıtım Videosu Özel bir kişinin biyografisi, siyasi parti milletvekili ve belediye başkan adaylarının tanıtımı, iş adamları tanıtımları veya sizin hayatınızı anlatan animasyon videolar hazırlatmak istiyorsanız bu sayfadan detaylı bilgiler alabilirsiniz. Öncelikle istediğiniz her şekilde animasyon videolar hazırlayabileceğimizi belirtmek isteriz. Siz istediğiniz şekli bize tarif ettikten sonra,  bütçenizi öğrenmemiz gerekmektedir . Bütçenize uygun olarak projeler gösterebilir veya sıfırdan proje oluşturabiliriz. Herhangi bir kişinin tanıtımını  yaptırmaya karar verdikten sonra neler yapmanız gerekiyor? Bu adımlardan bahsedelim. Kişi Tanıtımı Örnek Videoları Bir çok kişi tanıtım video örneklerimiz mevcut fakat biz sadece burada sınırlı sayıda örnekler gösterebiliriz. Sadece ön fikir olsun diye bunları sizlere sunuyoruz. Dilerseniz çok daha fazla sayıda örnekler gösterebiliriz. Örnek videoları izledikten sonra yaptırmaya kesin karar verdiyseniz  İletişim Sayfamızdan

Swf Nedir? Nasıl Yapılır? Swf Açılımı Nedir?

S mall  W eb  F ormat kelimelerinin baş harflerinden oluşan animasyon, video, flash dosya türüne kısaca SWF diyoruz. Aslında SWF sadece uzantısıdır. Uzantısından dolayı toplumda adı böyle kaldı. Normalde küçük web formatı olmalıydı. Png resimler, gif hareketli resimler gibi bir olgu oluştu. Swf Nedir? Nasıl Hazırlanır? Animasyon video  tarzı, web siteler için küçük boyutlarda hazırlanan mini flashlara biz kısaca swf diyoruz. Bu uzantı projenin tamamlanmış halidir. Yani belirtilen uzantıda dosya oluşturulma işlemi tamamlanmışsa çıkış alınır ve web sitesine koyulur. Projenin asıl dosyaları ile  .fla  dosya uzantılarında saklıdır. Bu dosyalar bütün item(değer, buton, geçiş, efekt vs.) değerlerini kayıt altına alır. Şöyle düşünelim. Photoshop dosyalarının uzantısı  .psd ‘dir. PSD dosyalarını photoshop programı ile açarsanız düzenlemeler yapabilirsiniz. Çünkü detaylar bu formatta saklanıyor. PNG, JPG, GIF dosyalarının düzenlemek istediğiniz zaman yazının üstüne tıklayıp değiştiremezsin